اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

بررسی تعداد3816دادخواست کارگری در استان قزوین

به دلیل پیگیری های زیاد و 3816 دادخواست کارگری در استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری و بررسی 3816دادخواست کارگری در قزوین


براساس خبرگزاری ایرنا معاون روابط کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت:در سال گذشته سه هزار و 816 دادخواست کارگری در قزوین بررسی شد که نسبت به مدت مشابه قبل 2.5 دهم درصد کاهش یافته است. حجت الله آقاجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در سال 96 چهار هزار و 16 دادخواست کارگری شامل بهره مندی از مزایای قانونی، بازگشت به کار،مرخصی،عیدی و ... در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بررسی شد.

 وی کاهش آمار بررسی دادخواست های کارگری استان را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی،برگزاری کمیسیون های امنیت کارگری،شورای تامین،دوره های مختلف آشنایی کارگران با قوانین و... در این زمینه موثر بوده اند. 

آقاجانی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، افزود:هرساله به صورت منسجم حدود 15 برنامه مختلف به این مناسبت در سطح استان با همکاری دستگاه های مختلف از شوراهای اسلامی کار، کانون کارفرمایان،انجمن صنفی و ... برگزار می شود و امسال نیز برنامه های متعددی در این خصوص تدارک دیده شده است. 309 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان فعالیت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.