اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

اعزام 1200مبلغ دینی به نقاط مختلف شهر قزوین


هر ساله در ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از مبلغ دینی به شهرها و روستاهای اطراف قزوین سفر می کنند و در این شب های ماه مبارک رمضان در مساجد به تبلیغ فرهنگ اسلامی و برنامه های مربوط به این ماه پر فیض می پردازند.

نقاط مختلف استان قزوین پذیرای 1200 مبلغ دینی

براساس خبرگزاری ایرنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: 1200 مبلغ دینی به مناسبت انجام فرایض دینی و برنامه های فرهنگی مربوط به ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان اعزام شده اند. حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت الهی روز پنجشنبه افزود: این مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در سطح مساجد و تکایای مناطق شهری و روستایی به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی مختلف خواهند پرداخت. 

وی اظهار داشت: نیمی از مبلغان دینی اعزامی مربوط به استان و سایر نیز از استان های تهران، قم و خراسان رضوی هستند. مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، شرکت در نماز جماعت، برگزاری کلاس های روخوانی و تفسیر قران، تشریح احکام اسلامی و پاسخگویی به سوالات شرعی را از جمله فعالیت های این مبلغان دینی برشمرد. 

حجت الاسلام نعمت الهی گفت: این مبلغان هچنین در طول فعالیت خود به عنوان مبلغ به اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی و دینی به منظور ارتقای بینش معنوی شهروندان اقدام می کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: تشویق مردم به مصرف کالاهای ایرانی، تبیین شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز در کنار سایر امور در دستور کار مبلغان دینی اعزام شده قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.