اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

بیمه شدگان ورزشکار به بیش از 80هزار نفر افزایش یافت


  آمار ورزشکاران بیمه شده قزوین به 80 هزار نفر افزایش یافت.معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:با تلاش هیات های ورزشی استان و حمایت های صورت گرفته، آمار ورزشکاران بیمه شده قزوین در سال گذشته به 80 هزار نفر افزایش یافت.


افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشکار قزوین

به گزارش ایرنا افسانه حسن نایبی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات کاراته استان قزوین که با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ایران در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: ورزش استان قزوین در سال گذشته از تیپ سه به تیپ دو ارتقا یافت که حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان در دستیابی به این پیشرفت های کمی و کیفی موثر بوده است.

 این مسئول ورزشی با اشاره به مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری، گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با هیات های ورزشی، شرایطی را ایجاد کرده ایم که آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال جدید به 100 هزار نفر افزایش یابد و در بخش قهرمانی نیز با حفظ و مراقبت از قهرمانان زمینه تثبیت قهرمانی را فراهم کرده و برای حضور موفق قهرمانان ورزشی در رقابت های کشوری، آسیایی و جهانی تلاش کنیم. 

نایبی با بیان اینکه استان قزوین، قطب اصلی ورزش کاراته است، افزود: به همت ورزشکاران استان و هیات کاراته قزوین شرایط خوبی برای کاراته ایران اسلامی در رقابت های بین المللی و جهانی ایجاد شده است که امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد. وی اضافه کرد: هیات کاراته از هیات های موفق ورزشی استان است که با تیم کاری توانمند و کارآمد توانسته است ورزشکاران موفقی از قبیل بهمن عسگری،علی اصغر آسیابری،امیررضا میرزایی،مجید حسن نیای دیلمی،لیلا برجعلی و ... را به جامعه ورزش کشور تحویل دهد. 

نایبی با بیان اینکه جانشین پروری از اولویت های ورزش استان است، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی صورت گرفته برای استعدادیابی رشته کاراته در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی پایه اقدام کرده و زمینه جانشین پروری، رسیدن به سکوی قهرمانی و حضور در تیم های ملی را برای ورزشکاران فراهم سازیم. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری اردوهای تیم ملی افزود: در ابتدای سال جاری اردوی تیم ملی کاراته جوانان در قزوین با حمایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و امیدواریم شرایطی ایجاد شود که جوانان با حضور در اردوهای تیم ملی با آمادگی بیشتر به مسابقات اعزام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.