اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

اخبار جدید استان قزوین

این پیج قصد دارد اخبار های جدید مربوط به شهر قزوین را برای شما عزیزان قرار دهد.

افزایش قاچاق چوب در قزوین

امروزه شاهد از بین رفتن درختان و قاچاق تعداد بسیار زیادی چوب در بیشترشهرها می باشیم براساس خبرگزاری های معتبر ایرنا در استان قزوین قاچاق چوب به نسبت سال های گذشته افزایش زیادی داشت است.   

قاچاق چوب در استان قزوین افزایش داشته است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: گزارش های انتظامی نشان می دهد که قاچاق چوب در استان به نسبت سال های گذشته افزایش داشته است. علی اکبر اسداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر چوب‌های قاچاق شده در حوزه متصرفات اراضی خصوصی است که گاهی به دست اندازی در منابع طبیعی استان منجر می‌شود. 

 وی اضافه کرد: توقیف ۲ دستگاه کامیون با بیش از ۶ هزار کیلو محموله چوب قاچاق در بویین زهرا و طارم سفلی از ابتدای سال جاری تاکنون نشان می دهد که میزان قاچاق در این حوزه به نسبت سال های گذشته رو به افزایش است. اسداللهی یکی از عوامل اصلی در افزایش قاچاق چوب در استان را "طرح تنفس جنگل‌ها" عنوان کرد و گفت: اجرای این قانون که می بایست از قاچاق چوب جلوگیری کند، اما در عوض به آن دامن زده است.  

این مسئول در ادامه به سیاست های اداره کل منابع طبیعی در سال جاری پرداخت و گفت: کمیته‌های پنج گانه توسعه مدیریت منابع طبیعی استان ماموریت دارند تا پایان خردادماه سال جاری با ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به تبیین برنامه سال جاری اقدام کنند. وی همچنین گفت: توسعه دولت الکترونیک و سلامت اداری از مهمترین الویت‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است که اجرای آن در سال جاری برای تمام استان‌های کشور الزامی است.  

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین خاطرنشان کرد: به طور حتم با تحقق دولت الکترونیک می‌توان از مراجعات مردمی به ادرات زیرمجموعه جلوگیری کرد و شاخص سلامت اداری را در دستگاه‌های اجرایی افزایش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.